creature

sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Ei täällä tiedetä mun nimeä

Tadaa, oon täällä jälleen mutta nyt ihan yksikseni! Pidin blogia kaverini kanssa noin puolitoista vuotta, mutta tajuttiin, ettei blogi enää rullannut ja postauksia tuli tosi harvoin. Mä ymmärsin että en haluu vielä lopettaa tätä, joten tein sitten ihan oman blogin! Mun TAVOTTEENA on että postaisin joka viikko tai enemmänkin, ja haluun pystyä pitämään siitä kiinni. Toivotaan ettei blogi kupsahda heti aluksi! Oon tosi innoissani tästä :)
creaturefear 048 creaturefear 033 creaturefear 042 creaturefear 009 creaturefear 107 creaturefear 024
vanhan blogin löydätte TÄSTÄ

7 kommenttia :

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Hieno blogi! Kannattaa muuttaa banneri niin, että sitä painaessa pääsee blogin etusivulle. Minä ainakin olen tottunut siitä painamaan, ja tällä kertaa se veikin vain flickriin. :( Tietty et oo viel voinu kaikkee ehtii tekee mut kunhan muistutin! :)

    VastaaPoista
  3. Ano: Kiitos kehuista ja kiitos kun muistutit tuosta, meinasin jo ihan unohtaa :)

    VastaaPoista
  4. no iha kiva kukka pää oot jos sillee miettiii t ano

    VastaaPoista